Despre mine

meSalut si bine ai venit pe portofoliul meu!

Eu sunt Andrei, designer pentru web si print.

Experienta mea in online a inceput in August  2007, cu pozitia de web content editor la Sanoma Hearst Romania (SHR). Postul cerea sa re-editez continutul din revistele trustului, apoi publicarea sa online. Printre publicatiile de care m-am ocupat se numarau versiunile romanesti ale revistelor FHM si National Geographic.

2008 a fost un an important pentru mine, am inceput o trecere graduala spre web design. Domeniul ma pasiona si compania m-a ajutat cu participarea la cateva cursuri de specializare. Am invatat bazele designului web si am inceput sa inteleg codul din spatele site-urilor web. Mi-am adaugat la portofoliu proiecte in-house (realizate pentru SHR) cat si de freelancing.

Am invatat marketing si design de publicitate participand la sedinte si discutii one-on-one cu oameni din marketing si editori ale revistelor trustului.

Am realizat bannere (statice si animate), pagini de campanie si proiecte speciale pentru publicitate.

Am invatat ce implica designul de interfete si am realizat designul pentru prima aplicatie de telefon a Sanoma Hearst Romania – retete BDA.

Printre proiectele notabile au fost redesign-ul pentru site-ul de imobiliare MagazinuldeCase.ro, designul pentru toate newsletterele site-urilor SHR si aplicatia retete BDA.

Am realizat mai multe machete print pentru site-urile SHR, postere si afise prin care se anuntau diferite workshop-uri si targuri precum si o carte de bucate – in format de revista.

Timpul petrecut la SHR a fost foarte valoros pentru experienta mea. Acolo am invatat bazele eficientei (materiale de calitate livrate intr-un deadline fix), marketingului (definirea publicul si a metodelor de adresare) si mi-am imbunatatit abilitatile.

Aici am invatat sa folosesc suita de programe Adobe (Photoshop, Flash, Illustrator, Audition, After Effects) si sa scriu mesaje incisive pentru campanii de marketing eficiente.

Nu in ultimul rand, aici am invatat puterea pe care o are social media asupra traficului unui site si importanta prezentei pe retelele de socializare. Social media este terenul comun pe care utilizatorii si brandurile pot sa poarte discutii mai comfortabile si mai directe decat orice alt mediu.

Trecerea din domeniul publishing in domeniul asigurarilor s-a facut in 2012. Aveam incredere in ce stiam sa fac si eram dornic sa lucrez intr-un domeniu nou. Am inceput sa lucrez la Pintilie Broker de Asigurare, inconjurat de oameni tineri care au fost dornici sa ma invete cum sa-mi folosesc si sa-mi cresc abilitatile.

Aici am invatat lucruri noi, am devenit mai deschis la lucrul in echipa si am invatat mai multe despre marketing si gandirea “outside the box” care a dus la mai multe campanii mai putin traditionale dar eficiente.

De-a lungul carierei care s-a conturat in jurul designului, am stat mereu cu ochii pe online. Am citit bloguri romanesti si straine, am fost mereu la curent cu trendurile de design care se conturau in online-ul strain si incercam sa aduc mereu acele  stiluri in designurile realizate de mine.

Daca tot am ajuns la mentionarea pasiunii pentru internet, trebuie sa le mentionez si pe celelalte. Imi place sa citesc si sa ma joc ocazional pe calculator.

Ca proiect personal, in 2010 am creat un personaj fictiv cu numele nornegru.

I-am creat original doar un cont de twitter care a adunat aproape 5000 de followers. Mai tarziu am pornit si o pagina de Facebook. Recent, am cumparat si domeniul nornegru.ro, care gazduieste cele mai bune glume pe care le-am scris sub acest pseudonim.

Partea mea personala o gasesti pe Facebook si un CV mai detaliat pe LinkedIn.

Leave a Comment